Filou

Extra motivatie om te overtuigen dat kleine man een plantrekker met humor is?

Nog een paar anekdotes voor de archieven 🙂

Deze week is het klasthema ‘gezond fruit’; er mochten dus items meegenomen worden rond dit thema. S. koos 2 vitamini’s: een pluchen aardbei en een pluchen watermeloen. Hij probeerde me echter te overtuigen dat ook zijn Bebeer (Tijgetje uit de Winnie The Pooh verhalen) mee naar het klasje moest:

“Mama, ik ga Bebeer ook meenemen hè!”

“Dat is niet de bedoeling hoor man: de juf vroeg om iets rond het thema ‘gezond fruit’ mee te nemen…”

“Maar mama, wij leren ook over mandarijntjes!”

(Juist jongen, en Bebeer is net als de mandarijntjes oranje…) 🙂

Toen we daarna nog even over de voorbije dag aan het praten waren verkondigde minister:

“Mama, L. geeft mij altijd natte kusjes!”

(Euhm, wacht even, waar is mijn klein kereltje???)

“Waaat? Krijg jij dan zoveel kusjes???”

“Ja, maar ik hou niet van natte kusjes; ik wil veel liever zachte kusjes!”

Goed om weten jongen, maar ojee… komt dit gesprekje niet veel te vroeg???

3,5 jaar… Dat belooft… 😉

Plaats een reactie